joi, 12 februarie 2009

Calatoria ta: asa cum ai visat...

Oribila vreme azi...Inca de dimineata m-am trezit cu o senzatie ciudata, hai sa o numim nostalgie daca vreti, sau usoara astenie, sau simplu dor de vara si de soare...sau mai bine sa nu o numin nicicum. In astfel de momente, memoria parca ti se improspateaza. Eu de exemplu, am fost toata ziua urmarita de amintirea vacantelor insorite. Primele care mi-au aparut in minte au fost vacantele petrecute la bunici, vacantele alea care poate pentru copiii de azi par extrem de plictisitoare, in care stateai de dimineata pana seara cu copii din sat, la scalda sau la furat de fructe... Vacanta aia in care provocarea suprema era sa treci dupa ce s-a inserat prin fata cimitirului din sat: numai adevaratii "eroi" fiind in stare de o asemenea bravura. Cand si cand, bunica ne chema sa o ajutam la treburi, dar ii trecea repede cand vedea ca e mai mare stricaciunea. Aveam atunci vacante si bucurii simple, dar pline de farmec. Odata cu trecerea anilor, numai nostalgia a ramas din acele vremuri: bunicii nu mai sunt deja de ceva timp, casa batraneasca s-a darapanat, taranii s-au emancipat...si noi ne-am schimbat mult. Nu stiu altii cum sunt, dar mie imi place ca in fiecare vacanta sa vad ceva nou. Si uite asa, din gand in gand am ajuns sa imi caut tinta pentru anul acesta. Offf...dar cate imi vin in minte...voi revenii cu gandurile astea.

www.eurovoyages.ro

3 comentarii:

  1. Cred ca oricine isi doreste sa vada in ficare vacanta ceva nou....dar cu toate astea Grecia este destinatia mea preferata si fac in asa fel incat in ficare an sa ajung pe acele meleaguri.Grecia are un farmec aparte, cu locuri foarte interesante.Revin cu mai multe detalii cand o sa am timp...

    RăspundețiȘtergere
  2. Grecia...da, are ceva aparte. Uite si o poza cu pescarusii pofticiosi care insotesc ferryboat-urile.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am fost de 2 ori pana acum in Grecia, anul asta vreau sa repet experienta. Voi pe unde ati umblat in aceasta tara?

    RăspundețiȘtergere