vineri, 20 februarie 2009

Amintiri...

2006 - Merg pentru prima data in Insula Thassos. Petrec 10 zile de vis, fascinata de peisajul fabulos, explorand fiecare plaja izolata...Insula are un farmec aparte, apa de un albastru pur se izbeste de stancile albe de marmura, parca intr-un omagiu adus drapelului Grecesc...Grecii, mereu pusi pe glume si zambitori imi reamintesc prin atitudinea lor ca deviza nationala a acestui stat este "Libertate sau moarte!Puterea mea sta in iubirea fata de ceilalti". Atunci am invatat valoarea libertatii...a libertatii de a fi tu insuti, de a te regasi singur pe o plaja pustie, aproape auzind soaptele vechilor zei, libertatea de a sari cu nesat in mare...Am revenit in fiecare an de atunci in Thassos, asa cum am vazut si numeroase alte locuri, dar Insula asta nu mi-o poate scoate nimic din suflet. Anul asta voi merge de Paste, pentru a fi prezenta la inaugurarea Blue Palace Hotel 5*...dar, despre el, alta data!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu